Úristen! Mindjárt házasodunk...

Úristen! Mindjárt házasodunk...

Megvan a meghívónk!

2015. április 22. - Kocsis Katica

Elsőre azt gondoltam, hogy a meghívó egyszerű dolog lesz, mert csak kiválasztunk egy sablont, átírjuk benne a szükséges adatokat, kinyomtatjuk, borítékba rakjuk és tá-dám, már kész is. De nem.

Először el kezdtem vadászni eBay-en, mert ott aztán tényleg rengeteg darabbal lehet összefutni, az egyik szebb, mint a másik, azonban azok, amelyek igazán tetszettek nekem 10.000 forint körül mozogtak árban (25-30 darab esetében), amit kicsit sokallottam értük, pláne akkor, amikor végignéztem az itthon gyártott, egyedi tervezésű (persze sokkal kevésbé izgalmas) meghívóválasztékot. 

És ekkor jött az ötlet: csináljuk meg a saját meghívónkat, a saját szövegünkkel, a saját design-unkkal. Mert így aztán tuti olyat rakhatunk le az asztalra, ami sehol és senkinek sincs. És mivel szűk esküvőt tervezünk, a szűk család és a közeli barátok értékelni fogják ezt a fajta személyességet.

Szóval megkezdődött az agyalás. Elsőként ki kellett találni valamilyen frappáns szöveget, ami rövid, tömör, de mégis vicces. El kezdtem böngészni a neten ezek után, találtam is jónéhányat, ezek közül például jónéhányat ki tudtam volna választani teljes egészében, de kiinduló alapnak is tökéletesek voltak. Végül az lett, hogy ezekből montázsoltam össze a mi (első) szövegünket, ami stílszerűen hajós tematikájú lett.

Miután meggyőződtek arról, hogy nekik együtt a legjobb, Katica és Olivér úgy döntöttek, hogy hódolva a hagyományoknak és eleget téve az előzetes várakozásoknak, egy hajóban eveznek tovább. Vitorlabontás: szeptember 12-én este 5 óra 30 perckor kétezer-tizenöt utolsó harmadában az Aquamarina fedélzetén. Örülnének, ha velük együtt izgulnál, örülnél és ünnepelnél ezen a páratlan napon. 1031 Budapest, Rozgonyi Piroska utcai hajóállomás. Figyelmeztetés: Dínomdánom és hacacáré várható.

Első változatnak ez elég jónak tűnt, így elkezdtem megphotoshoppolni a dolgot. Készült is egy valami egy neten talált design alapján, de mivel életemben most először nyúltam a Ps-hoz, ezért ez meg is látszott az eredményen. Mondjuk ki: nem lett szép, sőt látva a végeredményt, ez most kifejezetten rondának tűnik. Inkább nem is mutatom meg. :) A feladat tehát át lett hárítva Olivérre, aki a spanyol nyelvvizsgám napján készített egy csúcsszuper másik változatot, amin már csak kicsit kellett csiszolni, hogy eljussunk a végleges változathoz. A design pl. egységes lett, talált hozzá egy szép betűtípust, a szöveg sallangjait pedig lefaragta, így végül lett ez:

meghivo3_1.png

Utána még egy kör módosítás és hibajavás után fixáltuk a dolgot, én elvittem nyomtatni, választottunk egy gyönyörű kartont, majd néhány apróság segítségével tökéletesre finomítottuk.

meghivo_final_1.png

Az eredmény pedig:

img_4291.JPG

(külön klasszság, hogy a köszönőajándék csomagolásával maximálisan össze van hangolva a meghívó design-ja)

hozzávalók:
-Rives Design pezsgő színű kreatív karton - a CopyGuruban vásároltam, a nyomtatás is itt készült.
-tortapapír, 25 centis átmérőjű
-selyemszalag (eBay)
-előre elkészített papírrózsa (eBay)
-szív alakú tag (eBay)
-csipetnyi kreativitás ;)
-meg egy jó alapötlet, ami jelen esetben ez volt:

_57_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://uristen-hazasodunk.blog.hu/api/trackback/id/tr707389872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása